Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
20.03.2008 21:40 - Женско виждане за Македония
Автор: bugarash Категория: Други   
Прочетен: 2036 Коментари: 2 Гласове:
0



Снощи жена ми се досети нещо:

-Ти нали си чатиш с някакви македонци? Вярно ли техния певец, Тоше Проевски е загинал?

-Вярно ами-отговарям аз.-Три дена по блога за нищо друго не пишеше.

-Пусни ми нещо, да видя подробности.

Пускам й аз някакви блогове, чете... По едно време чете страницата, която бях отворил.

-Хе-хе-хе - смее се.-Какви са тия татари?

-Ама ти не знаеш ли? На нас ни казват татари.

-На кои нас?-недоумява жена ми.

-Ами на нас, българите.

-Как на нас, бе? Нали и те са като нас?

-Да бе, като нас... ходи им кажи, че са като нас, пък гледай сеир.

-Че какви са тогава?

-Мислят се за някакви антички педери. Че са наследници на Александър Македонски и са голяма работа. За тях другите народи са долна раса, пък за българите - да не говорим. За да покажат колко сме различни такива неща са си наизмислили...

Чете жена ми. И се шашка:

- И тия дето са писали това са македонци?

-Македонци са, нали виждаш-като нас.

- А татарите какви са?

- Един народ в Азия, възникнал доста след българите. Ама виж, това не се отнася за нас. И нас ни мислят за македонци, като тях. С "татари" наричат останалите българи.

-Тия са луди. Виж, виж, пише, че сме жълти.

-Точно по това различават татарите. Който е по-жълт и хайде - татарин е.

-Хи-хи-хи - развесели се.-Значи Ани е татарка?

-Абе и ти не падаш много по-долу - изгледах я аз.

Погледна ме мрачно:

-Ей... Ходи си найди тогава някоя румена македонка. Някоя "бански стандарт". ("Бански стандарт" е, когато жената излезе под валящия сняг да й се натрупва сняг на гърдите и задника :)))

Чете още. Пак се развеселява при думата "мува".

-Виж кво смешно звучи. Мува! Мува!

По едно време македонското в характера й взема връх:

-А ти връщаш ли им?

-Ухааа! Правя ги партал! -старая се да звуча максимално уверено.

(Нова скоба, специално за тези, които не са женени за македонка. Македонката трябва да е сигурна, че мъжът й може да се справи с всичко, включително и с нея. Усети ли, че сте слаб и смятайте, че ви е сложила отровата. Или ще намери друг начин да ви покаже презрението си, ама с отровата май е по-безболезнено ;)))

-Тия са пълни кукувци. Ега ти, как ни мразят.

-Не нас бе, останалите българи.

-И по какво се различаваме?

Ега ти и жените! Трябва да им обясняваш по осем пъти, докато забравят какво са питали.

-Нали ти казах: другите са низша раса. Произлизат от Азия...

-Кукувци! - прекъсва ме. После ме изгледа подозрително:

-И ти искаш да ми кажеш, че си пишеш с такива?

-Да бе. Ама не са всички такива.

-Ами, не са! Нали ги виждам какви ги пишат! И ти висиш постоянно пред компютъра да им четеш глупостите?

-Ами... (усетих някаква опасност)... пада голям купон...

-А аз си мислех, че сваляш мацки. Ти си още по-голям малоумник и от тях! - отсече и се врътна.

Жени!

Само дето понякога тяхната интуиция е по-силна от нашата логика :)))

blog BORISS



Тагове:   македония,


Гласувай:
0



1. buboleche - права е
20.03.2008 21:50
жена ти. :))
цитирай
2. bugarash - ne be buboleche
20.03.2008 22:05
na boris zenata e prava hehe
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bugarash
Категория: Други
Прочетен: 2184873
Постинги: 190
Коментари: 1089
Гласове: 1975
Архив