Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2017 18:25 - Разрешете да разкажа за
Автор: dobronameren Категория: История   
Прочетен: 4442 Коментари: 22 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Моите размисли предположения, произтекли от склонността ми да се заглеждам в имената.

На времето, когато в ДС-Б бяха още млади, из вестниците ни се закачаха обидчиво: „Ако  в Русия управлява Путин, то редно е тук да ни управлява Куртев.“ Много забавно, нали – Шега, шега, ама на гол задник и когато модата се задаваше от „Хъшове“-те на Славчо Учендолски... Днес ситуацията е по-различна. В 2007 година влязохме в Европейския Съюз, в 2008-ма Иван Куртев умря, от 2009г. насам Бойко Борисов е кошмарът на Левите, а от 2015-та и на Десните. „Радев, Радев, Обединителю мажоритарен, на кого ни оставяш!?“, започнаха да припяват Сценаристите от 2016-та и готвят продължението на АБВ, коалицията ГДЕ. Каталунци щели да стават, ама имат и техния проблем – ГДЕ (на руски език „къде“) из Европа ще се впишат?

Днес от партията на Българо-Съветските Привърженици пак ни обединяват около друга една Куртева и се чудят защо като „сетний камък на обгърнатия в пламък и разруха древен замък се отронват в пепелта“. – Аз имам по-големи основания да твърдя това от Поета мой съименник, защото когато днес го пиша, границата със Запада се мести видимо и стремглаво на Изток, докато по времето на Смирненски партията на Българските Комунистически ... Пастроци е заявявала своята мечта да направи целия Свят източен. Щото оттам изгрявало Слънцето. Е, и? Какво общо има слънцето с комунизма?

Да, да, преставам да се занимавам със стари работи. Чувам, че тия дни партията БСП щяла да подменя Кур, опс, г-жа Корнелия Нинова (която знаела как - Кnow How) с г-жа Елена Йончева (Европа ЙОк). Сакън! Съвсем ще я закъсате. Вземете Знание от Сергей Станишев. Не слушайте новия модел АК-68 (Антон Кутев е роден в 1968г.) на стария АК-47.

Споменах Румен Радев. Че сред най-вероятните кандидат-президенти в 2016г. имаше петима с повтарящи се начални букви на името и фамилията, съм ви информирал на времето. Допълвам: На един червен президент му отива аленеещо име. 2-ма от тия 5-ма с еднаквите инициали отговарят на това условие: Румен Радев и Пламен Пасков. Само че как да избереш президент, който е ПАСков. 

Не споменах етническата диаспора на ДС „Движението“ ДС-Първа, пардон ОтДС, ох – ДОСТ, ох-ох – ДПС. Но няма да го пропусна. Отива някак на пожизнения му председател с инициали А.Д., текущият председател да се казва МъКъ, че и „кара“ при това – черна мъка. Голяма подигравчийка е Съдбата. Стига да разчитаме знаците й.

Не знам дали е много подходящо Главният прокурор да се казва ЦАЦАров. Няма ли по-„акулски“ имена? Напр. „Скат“ или някоя „Блондинка счук“, която да го опраска – вижте http://dobronameren.blog.bg/history/2014/04/24/cy-cy-cy-tez-cherveni-domati.1259706 или http://dobronameren.blog.bg/history/2014/04/19/cy-cy-cy-bylgarski-kysopishkovci.1258415, откъдето ще научите, че има руски идиом „блондинка счук“. Риболовен термин, който се тълкува и като „Щуката не е блондинка, а хищна риба“!

Те затова и разни ВНАЦО – Водещи Националната Аудитория с Целево Оборудване, ни свеждат нивото до тяхното. „Унгарски пенсионери“!




Гласувай:
3



1. krumbelosvet - Ох,
24.10.2017 21:11
Членове и членки са в ума и устата на автора.
цитирай
2. dobronameren - Най-напред разрешете да протестирам срещу сексуалния намек
25.10.2017 12:23
на krumbelosvet, който той струва ми се влага в моите думи. Никъде не съм изразил сексуални апетити към споменатите лица в постинга. Съвсем определено не съм хомо, но освен това сексуалното желание у мен е преди всичко корова история (на кората на главния мозък), а не мускулно желание. Как си представя този "Да го светна" да се възбудя на ония 8 курви в една и нейните руси приятелки щуки? Камо ли пък на, както ги нарича той, "членове и членки" от неговата партия?! Аз да не съм животински човек като фасциндуто.
Но да оставя настрана обидата, която си мисли, че ми нанася Крумчо, като ме сравнява с men-ите от неговия спектър. В този постинг съм споменал ПОИМЕННО следните политически лица. Мъже: Путин, Иван Куртев, Слави Трифонов, Румен Радев, Пламен Пасков, Христо Смирненски, Сергей Станишев, Ахмед Доган, Мустафа Карадайъ, Сотир Цацаров и Виктор Николаев. Жени: Корнелия Нинова, Елена Йончева и Анна Цолова. Защитата му на кои от тях го е възбудила така? Уважавам неговите политически пристрастия, ама като няма политически аргументи да ми противостои, по-добре да си замълчи, отколкото да смесва политиката с оная работа. МОЯТА ПОЛИТИКА! С неговата политика да прави каквото си иска.
цитирай
3. scythe - dobronameren кво ми шеташ из про...
28.10.2017 01:10
dobronameren кво ми шеташ из профила ..., нищо няма да напиша в блог.бг ... хехехе. Ти ли си deutschwagen !?
цитирай
4. dobronameren - Въпросният scythe е:
28.10.2017 07:06
- нахалник - Посетил ме е вчера привечер, също така без да ме пита, пък се сърди, че АЗ СЪМ ПРОВЕРИЛ СЛЕД ТОВА кой е този. Не че не знам от коя рецепция е, но има нужда от фиксиране на обстоятелствата. Още повече, че политиката на блога е тъкмо такава - да си ходим на гости, нали?!
- тъпанар - Тръгнал да ме посещава, а забравил да си сложи вратовръзка и да се обръсне под мишниците.
- безнадеждно - Сложил за аватарна снимка на профила си някакъв косач, който точи косата си. (Снимката е архивна и много полулярна от годините на колективизацията в сталинските времена.) Освен това тя е същата с която преди 2-3 години друга една блогова личност ни плашеше, нас българите некомунисти, с косата на Смъртта. А какво се случи?
После се чудят таквизи чии гащи миришат. Вашите, вашите са, драги.
цитирай
5. dobronameren - Голяма подигравчийка е Съдбата. Стига да разчитаме знаците й
28.10.2017 16:03
СЕДЕМ ДЕНА го БИли, а той оживял. БеСеПар!
Разшифровам: С парите на телевизия "7 дни" беше създадена "БИ телевизия", чийто програмен директор днес е Сашо Диков - Бродещият Стажант в ПАРламента.
цитирай
6. scythe - Хахаха
28.10.2017 19:45
Дай линк на популярната снимка ..., стана ми ясно че не си deutschwagen, прекалено си прост.
цитирай
7. scythe - Мършо посткомунестична
29.10.2017 01:27
Чакаме “одобрение“ за коментара ..., хехехе
цитирай
8. dobronameren - Принуден съм от любезните професионалисти модератори на БЛОГ.БГ
29.10.2017 17:57
да пиша по два пъти едни и същи коментари. Калташки номер, проста работа. Обявяват МОЙ КОМЕНТАР, при това В СОБСТВЕНИЯ МИ БЛОГ, за анонимен и после системата сама изтрива всички анонимни коментари. Затова повтарям:
Мършата scythe, която мен нарича "посткомунестична" (вероятно има предвид "посткомунистическа") иска линк към снимката на сталинския прост косач, която той (по профил) или тя (по манталитет на коментарите си "невърлендски") сам/а е поставил/а за свой аватар. Информирам - такъв линк няма, защото снимката наистина е от сталинските времена, сиреч много стара, далеч преди появата на Интернет, когато "тя била Юлия", според духовитата закачка на Пената, "още е била на екскурзия с баща си в Ташкент". Но моите съученици от ония времена ще си спомнят, че тази снимка я имаше в тогавашните ни учебници по история. За щастие на цяла България новите времена изхвърлиха комунистическите учебници и техните създатели на бунището на Света. Така че ако scythe иска да я види наново, да попита напр. vv1951, Jelezov, Gindev, или пък новите Varg1, LLpom2, които си падат по старите мили дядови комспомени, те вероятно ще я намерят в архивите си.
Има обаче нещо по-важно от дребното подхлъзване по старите снимки. Според мен, съдейки по двоумението блогърът scythe мъж ли или жена, означава, че милейдиту е дала под наем оная си работа, имам предвид блога си, за използване на някой дърт пергишин the...
цитирай
9. scythe - Хехехе
29.10.2017 23:08
Идиот нещастен, има ли по–прост от тебе в блог.бг ... хехехе. Когато ти е слаба връзката с интернет коментарът ти е анонимен. Снимката е на немски косач от 1945 https://upload/wikipedia/commons/9/99/Fotothek_df_pk_0000130_014.jpg
https://upload/wikipedia/commons/7/7d/Fotothek_df_pk_0000130_013.jpg
може и да се самоопределяш като не комунист, но си прост като комунист, няма никаква разлика ... хехехе
цитирай
10. dobronameren - Намери се снимката, значи. Знаех си аз, че "архивите са живи".
30.10.2017 10:06
И наистина излезе стара, каквито спомени имам - от 1945г. На немски косач казваш - от Източна или от Западна Германия? Или може би е на немски военнопленник в Сибир, който коси сено за комунистическите съветски животни, а?
Продължавам да си мисля. Има един клонинг на Икото, Russofil се казва. Той публикува често архивни снимки от тоя период, непосредствено след края на ВСВ и вероятно той е и източника на информацията на thescy за снимката на косача. А много е възможно блогъра scythe да дели хралупата на Милейдитата със самия Russofil. Кой да ти каже... Ще бъда благодарен на Д'Ская, ако ми спести едно търсене в архивите на блога и даде информация на кого от приятелите му в БЛОГ.БГ тази снимка на трудолюбивия косач красеше профила му преди година-две?
За нормално мислещите българи подчертавам написаното от КОСАЧА-КОМУНИСТ: "си прост като комунист"! Дойдохме си на думата значи.
цитирай
11. dobronameren - И няколко думи за Милейдитата
30.10.2017 10:27
Понеже, веднъж като собственик на редица индивидуални блогове ТРИЕ коментари, които не й харесват (има право, но само ако не ги коментира след като ги е изтрила!) и второ като модераторка на БЛОГ.БГ си позволява да обявява някои коментари, които не й харесват, като АНОНИМНИ (въпреки очевидната наглост на това деяние)
и понеже аз познавам "познавам характера й зъл и див", ще пусна ПАК и ТУК, такива едни МОИ коментари, подложени на двоен тормоз от нейна страна - става въпрос за постинг "Аз съм Юлия на девета степен по Рихтер", които няма да намерите там, но тук! О, тук - да! Те следват:
8. dobronameren - Принуден съм от любезните професионалисти модератори на БЛОГ.БГ 29.10.2017 18:07 - да пиша по два пъти едни и същи коментари. Когато написах в коментар 5-ти "Няма ли кой да наГОГОлейди лейди?" си помислих, че може би сбърках и трябваше да напиша "Няма ли кой да наГОГОлейди милейди". Поднасям извиненията си - написаното за лейди-милейди да се чете "А, бе, няма ми кой да наwonderбари катари?"
9. dobronameren - И добавям нов коментар - причината да измисля нови глаголи за
29.10.2017 18:16 - онзи див сърбеж под монокините, е всъщност опитите на дъртите курви да продължават да представят своя "див сърбеж" за своя Муза. Какво общо има поетиката с мечтите им на тия някое младо петле да повдигне опашката им и клъвне онова нещо, дето е отдолу?! Пфу.
цитирай
12. scythe - Хехехе
30.10.2017 21:04
През 1945 няма Източна и Западна Германия, основават се пролетта на 1948
Вземи се ограмоти малко или и ти като русофилистиците от злоба не ти остава време ..., какво пък щом ти помага да живееш, продължавай ... хехехе
цитирай
13. dobronameren - Йе, като няма за какво да се захванеш, нямало 2 Германии в 1945-та, а само една
31.10.2017 11:57
Което променя ли факта, че снимката на този косач, ако не беше от правилната страна на съветската история, щеше да я има в учебника по история в българското училище от 1960 година? А от коя година са съветските концентрационни лагери за пленените германци в Сибир? Напиши, да не взема да сбъркам пак. Че нали съм "прост КАТО комунист" (твое определение в ком.9). И взЕми кАжи кой ПРОСТ комунист от изброените блогъри в моя коментар 8-ми ти даде снимката, с линка барабар.
цитирай
14. dobronameren - Извън безполезния спор за снимки на косачи
31.10.2017 12:12
трябва да обърна внимание на епохалното откритие на scythe в коментар 9-ти, че една компютърна програма се изпълнява по различен начин в зависимост от връзката на конкретния ползвател с Интернет. В случая: Ако моя Интернет е нормален, коментарите ми в БЛОГ.БГ ще излизат като dobronameren-и, ако е слаб, ще са анонимни!?
Прост, та дрънка като чист комунист, е този the... Дори самото съществуване на Интернет не може да промени този факт. И тия били Алтернатива за България...
цитирай
15. scythe - Хехехе
02.11.2017 00:33
Тези които си изброил не ги знам, но знам други, като radostinalassa, krumbelosvet и т.н. ..., рософилистиците в блог.бг са много ... хехехе. Този LLpom2, да не е leonleonovpom2 ... доказаното рядко лайно. Извинявам се за това че те определих като прост комунист ..., не си ..., ти си див болшевик ..., хехехе
цитирай
16. dobronameren - Благодарение на профила scythe на един болен от множествена блогова склероза блогър, на когото познавам хазайката му
02.11.2017 10:32
този постинг се превърна в своеобразна кофа за лепкавите им отделени „чувства“. А целта му не е такава. Писал съм го с желанието да покажа с конкретни примери колко много и явно ни се подиграва Съдбата, ако умеем да разчитаме знаците й. Обаче има принцип – Всяка глупост и подлост трябва да бъде разнищвана веднага и на място, за да не се оставя „да се размножава“ безпрепятствано и безнаказано. И понеже не искам да отварям друга следваща „кофа за техните отпадъци“, ще продължа ТУК да им се подигравам.
В своя пореден коментар (№15) „блогърът“ scythe продължава да наглее. Опитва се да скрие яркия си комунистически цвят, правейки се на „умник“. Не бил познавал изброените червенушки!? Макар в поне от 20-те процента ТЕ да са ТОЙ. Това е нормално за една раздвоена личност, но от обикновена гледна точка си е чиста шизофрения. Агресивна шизофрения! Думата ми е тъкмо за последното, което е по-важно от лудостта му. Напръскал е с отровните си слюнки червени блогъри, които са КОРЕННО РАЗЛИЧНИ от него/нея. Например (според мен!) Krumbelosvet, искрено заставащ зад комунистическата идея за развитие на света. Или дори Leonleonovpom2, който прави същото, макар да не е от чиста вяра, а по-скоро от някакъв вид искрена лична благодарност към БКП.
ТОВА Е НЕДОПУСТИМО в един нормален демократичен свят, scythe!
И понеже за мен е важна превенцията, допълвам за другите блогъри. Таквиз като the... са толкова тъпи, че сами си слагат една и съща табела в коментарите си - „хехехе“, „хихихи“, „хахахак“. За да ги разпознаваме безпогрешно. Като терористите, които винаги викат „Аллах акбар“. От какъв зор...
цитирай
17. dobronameren - И още нещо
02.11.2017 10:46
Надявах се и се надявам някои от по-нормалните блогъри в блога (няма да изреждам имена, защото квалификацията е според мен) да ме посетят и открито да напишат "съгласен" или "несъгласен" с "изложено от автора". Не би. Нищо, де. Вратата ми е отворена.
И много приятно съм изненадан от следното: Последни 20 регистрирани посетителя - ...01.11 13:46 - kolevn38...
Не ми се е случвало, май никога, блогърът kolevn38 да ме посети открито. Благодаря.
цитирай
18. scythe - Болшевишки боклук
02.11.2017 20:47
С коментарите ми да не би да ти вдигнах рейтинга в замиращият сайт на блог.бг ..., хехехе ..., плюсчита ли търсиш, като leonleonovpom2 !!!??? Пиши по–често, като bezistena ... хахаха
цитирай
19. dobronameren - Както казах - агресивна шизофрения ги тресе тия THE...
03.11.2017 10:46
Плюсчета?? Знаеш ли колко малко ме интересуват те. Аз пиша не за твоите плюсчета, не за плюсчетата на kolevn38 дори. Аз пиша, за да убеждавам другите в моите разбирания за устройство на обществото ни. Лаская се да мисля, че имам някакъв дребен личен принос щото сайтът БЛОГ.БГ да ти се вижда замиращ. Ами така е, радвам се - не бива да има място за теб и приятелите ти в него. И колкото по-скоро се изнесете оттук, толкова по-добре.
цитирай
20. scythe - А сега де !!!
03.11.2017 18:39
Чак сега ти прочетох коментар № 16 до края, където защитаваш рософилистичните лайна ..., хехехе ..., погледни се в огледалото и виж болшевишкото лайно ... хахаха
цитирай
21. scythe - Я чак сега видях, че си ми ...
09.11.2017 08:24
Одобрил коментара ..., така е в рософилистично–болшевишките сайтове ..., трябва да те "одобрят" ..., ХАХАХА ... блог. бг, не е замиращ ... ХИХИХИ
цитирай
22. dobronameren - scythe лъже като дърт комунист
10.11.2017 17:26
Написал в коментара си №21 от вчера 9.11 08:24, че "чак в този ден и час видял, че съм му одобрил коментар от 3.11". Ами не е вярно, въпросният му коментар (№20) съм одобрил още на 4.11.
Прилагам извадка от статистиката в блога:
09.11 08:13 - scythe
08.11 19:38 - scythe
07.11 21:57 - scythe
07.11 00:20 - scythe
откъдето се вижда, че въпросният scythe е влизал в блога ми поне 4 пъти (С ТОЗИ СИ ПРОФИЛ!) след като съм одобрил коментара му на 4.11. Какъв е смисълът да се лъже така профански?
Не че е важно, но го отбелязвам за сведение на тия, които си мислят, че компютърът може да бъде пренебрегнат. Той е страшна машина, пухльо. Никой не може да му противоречи на "паметта"! Дори ръководството ти да е на друго мнение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dobronameren
Категория: История
Прочетен: 1872574
Постинги: 669
Коментари: 2593
Гласове: 1611
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031